terima kasih

Ahad, 19 Jun 2011

diet plan lagi

salam semua...
wahhhh, nampak santai di hari ahad ni ye.
BT pun kira santai la juga.
sebabnya kepala tak berapa nak ok dan BT duduk lepak lepak saja...
sambil tu mekap mekap kan blog.
memang agak penat, tapi tak ada la penat macam berlari kan...

dalam blog blog BT sebelum ni, ni la antara cerita wajib yang akan BT ngomelkan.
cerita pasal kurus.
memang BT teringin sangat nak kurus.
haritu BT dah start diet semula...
tapi gagal lagi nampaknye.
BT ingat nak pegi jumpa pakar pemakanan...
mana tau kalini berhasil kan...

ni la kejayaan terbesar BT dalam usaha mendiet, selama bergelar isteri dan ibu.
gambar ni ialah gambar setahun yang lepas.
ketika gambar ni disnap berat BT ialah 79kg.
sekarang ni nak dekat 10kg lebih berat dari ni...
sabar aje la....
nak gemuk memang mudah.
tapi nak kurus balik memang sakit.
terutama sekali ketika emosi tak stabil.
sure perut akan lapar saje..

ok la...
sampai sini je dulu.
panjang umur nanti BT bercerita lagi ye.
salam manis dari BT buat anda semua.

2 ulasan:

_ciK ja_ berkata...

kalu asyik plan je tak sentiasa amal ape pun tak bley

bonda_tie berkata...

betul betul betul.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...