terima kasih

Ahad, 3 Julai 2011

BIBIR.... BUKAN BIEBER...

ASSALAMUALAIKUM SEMUA....
semalam kan, sebenarnye perkara pertama yg BT nak crite ngan korang lepas balik dari tgk tranformer tu ialah tentang bibir...

dulu dulu kan masa BT kekecik kawan kawan selalu kata bibir BT ni macam bibir negro.
hihihihi. tebal le kire...
bibir style BT ni zaman BT kecik dulu mmg tak glemer...
dulu org suke bibir yang comel comel... ala geisha tu kan..
keciiiiiiiiik je.

so BT pasrah je....
anugerah Allah kan...
syukur la ade bibir.

tp sekarang jeng jeng jeng............
adalah zaman kebangkitan bibir ala BT.
lalalalalalalala.
bibir seksi org kata. hihihi.
bukan BT kata.
awwww... interframe sket. hihihihi....
eh korang jgn nak kata BT ni ferasan tauuuuuu.
alaaaaaa, dulu time korang.
skang time BT le pulak kan.
meh tgk celebriti celebriti berbibir seksi nihhhh.
(tq google)
tgk tgk....
ni satu.... rose huntington whiteley.
heroin transfomers nih.
huhu.
nak tgk lagi?????
ade ade...
(tq google)
lalalalalala....
angelina jolie...
all in my group of lips.
suke suke....

skarang masa bibir bibir tebal ini glemer.
so kamo bibir bibir kiut dok dendiam yeeee.

betul la kata org..... beauty lies in the eyes of the beholder...
dan BT gembira sempat merasa bibir versi ini diiktiraf dunia.

ok la ok la...
jgn le amik hati korang ni ngan entry BT.
BT sesaje nak seronok seronok crite...

nnt BT cari crite lain iyeeee.
wassalam.

2 ulasan:

CM berkata...

kikikiki,,,ferasan tul n3 ni...hidooop bt..

bonda_tie berkata...

kekekeke. biler lagi. hihihihi.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...