terima kasih

Jumaat, 1 Julai 2011

hari terbukak

assalamualaikum...
hari ni byk sekolah berpesta...
pesta buku rekod.
hari guru dan ibu bapa bermesra mesraan
hihhihi....

BT takde jaga mana mana kelas.
cume ajar math utk 4 kelas je...
huhuhu.
jd BT kena tolong cikgu lain beramah mesra dgn ibu bapa dalam kelas beliau...
oleh kerana cikgu ni agak kureng sket ngan BT, so BT amik la sudut jauh sket dari meja utama kelas tu untuk beramah mesra dgn ibubapa kelas tu.
kang nak duduk kat sebelah dia kang dia tak selesa pulak.
BT pun mmg tak selera kot nak dok sebelah die.
kekekekeke.

kire BT dah mcm penyambut tetamu la.
bertanya tanya khabar dan memastikan ibu bapa tak bosan menunggu.
sapa yang nak jumpa BT dan tanye pasal anak anak mereka, BT ajak la duduk dgn BT dan berbual bual...
ala ayat BT standard je semua...

'anak akak ni pandai kak. insyaallah saya akan cuba ajar dia sampai dpt A'

hihihihi.
sejuk tak hati dgr?

tp utk parent yg kelas last BT takkan jawab macam ni...
BT akan jawab camni.

'takpe la kak. dia masih budak lg. asalkan die tak nakal sudah lah. tp kita usaha la jugak supaya die bleh lulus'

sejuk gak hati kan kan kan?

ok la....
BT nak pi tgk wayang 'sekali lagi'.
hihihihi.
nnt BT balik BT crite pasal crite tu ye.
bubye semua...
wassalam.

2 ulasan:

CM berkata...

hebat banggat cikgu bt,,ni,,,pasti orang tua murid nye senang sekali bicara sama ibuk,,,,

bonda_tie berkata...

hihihihi. nak idop cm.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...