terima kasih

Isnin, 17 Oktober 2011

karipap pusing bako

assalamualaikum semua...
semlm bt telah merealisasikn impian bt yg telah sekian lama bt simpan.
iaitu membuat karipap pusing sendiri.
hehehehehe.
karipap pusing mmg menjadi kegemaran anak anak bt.
juga emak bt.
jadi bt rasa, adalah patut bt belajar buat sendiri kuih ni.
ni kira mcm karipap karipap cinta bt la ni.

tp sori ye sebab bt cuma boleh letakkan gambo je.
sbbnye kulit die mcm ade liat sikit.
bt pun tak tau salahnye kat mana.
kurang adun kot.
tp takde la keras sgt.
cume bt still belum puashati lg.
lagi satu bt lupe nak bgtau pulak.
karipap bt ni bt bako.
lebih sedap tau.
kurang minyak.
dan mudah pula.

ok, tgk gambo je la ye.
nnt bt letakkan resepinye bila bt dah betul betul puashati.
wassalam.

3 ulasan:

Naz / Nadz COSK berkata...

Assallamualaikum Pat..

Huhuhuuu...lama tak datang sini.. Naz pernah buat karipap pusing ni tp tang kulit tu tak berapa nak jadi. Bila digoreng karipap tu, kulit dia terbukak2..frust betul. Pas tu dah malas nak buat. Buat karipap biasa jer..heheeee

Nuwairani Ismail berkata...

nani pernah buat karipap pusing. 2 jam duk mengelim, berpeluh2 dibuatnya...adoi...dah lama x buat ni...

Nuwairani Ismail berkata...

nani pernah buat karipap pusing. 2 jam duk mengelim, berpeluh2 dibuatnya...adoi...dah lama x buat ni...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...