terima kasih

Khamis, 23 Jun 2011

mukmin jaya seafood restoran limbongan melaka...

assalamualaikum...
BT harini tak ok la.
tak seindah cuaca harini u.
darah BT yang selama ni pemalu dan sentiasa merendah diri dah berubah.
harini darah BT tunjuk kerek.
kemain tinggi lg diri nye hitu.
maybe utk org lain tak la tinggi beno.
tp utk BT tudah cukup tinggi dah tu.
sbb selama ni darah BT mmg kategori rendah jek.
walaupon badan kusemangat debabnye.
jadikan... tak dpt le BT nak ckp byk pasal ape yg BT nak cakap ni...
oleh kerana BT dah janji dgn kawan BT yg terbaik tu iaitu CM,
yang BT akan haddet pasal jamuan harijadi hasben BT kat restoran seperti di atas tu,
maka BT tampilkan laok pauknye aje ye.
korang tgk la ye.
mana tau berkenan ke.
rasa mmg sedap la.
harga pun murah je.
tgk ye.

 ini ikan sedekut stim

 ini paling BT suke.
kailan ngan sos oyster
 butter prawn

 sotong goreng tepong
dan itik panggang.

ok uols...
terutama sekali CM tercayang.
kalau berminat bleh la berkunjung ke restoran ni ye.

wassalam.

4 ulasan:

CM berkata...

tik,tik,tik,tik air liur cm berjijir membasahi keyboard laptop ni hah,,,,sedapppnyer,,,hepi beday buat husband kawan cm yg tercayang...

bonda_tie berkata...

hihihih. tq tq cm.

Sunah Sakura berkata...

jaga makan, jaga tido kak... jangan kasi tinggi~~` hehehe

bonda_tie berkata...

tq sunah.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...