terima kasih

Sabtu, 25 Jun 2011

bila kepala sudah terkehel

assalamualaikum...
sori sori sori...
semalam BT tak dapat nak menghapdet pun.
takde la bz sgt sebenonye..
tp semalam kepala sudah terkehel...
dan mata tak bleh bkk okey.
so dah kalau mata tak boley nak bukak... ate gaya mana le pulak nak menghapdetkan.
pastu ptg pulak, time menara optic call BT bgtau teropong BT dah siap, kene pulak pegi kenduri umah mentua.
dan umah mentua sesungguhnye idak ye ade wifi dan yang sewaktu dgnnye...
balik pulak dah letih sgt terus lah tido...
maka sunyi dan sepi la lembaran bonda ni semalam nampaknye.
nak buat macamana kan...
dah takdir...
harini pulak ade LDP.
kalau kawan kawankat KL dgr sure diorg kompius.
hihihihi.
sbb kalau kat LDP tu ialah lebuhraya damansara puchong.
hihihihi.
kat Melaka ni LDP tu ialah latihan dalam perkhidmatan.
maka tak dapat la jgk menghapdet.
ini pun tumpang lalu kat komputer makmal nih.
sambil mendengar wakil KGMMB berkongsi ilmu dgn kite semua tentang insuran..
lepas ni pulak cikgu cikgu semua akan diajar menulis blog.
ngeh ngeh ngeh.
ate acik yang dah cerdik ni tak boleh ke balik dulu???
takpe la... kite buat buat mcm tak cerdik udah lah.
lg pun bukannye diva sgt pun blog BT ni kan.
blog picisan biasa je.
jd baik la dok dendiam sajork. huhuhuhu.

ok la sume...
BT nak dengo ape gayanye nulis blog yang akan disampaikan oleh fasilitator hitu..
mana le tau kot ade kelainan dan boleh menaikkan trafic ke kan kan kan?
leb u ol very strong.
muahhh.
wassalam.

2 ulasan:

CM berkata...

kalau kt selangar LDP tuu dipanggil LADAP,,,,lg buruk bunyi yerrrr,,,,eeeeh kita dah tahap diva dalam penulisan blog ..kenapa bonda jerrr tak diambil jd pnceramah,,

bonda_tie berkata...

ha ah la. boring aku.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...