terima kasih

Sabtu, 25 Jun 2011

tubuh badan baru...

assalamualaikum...
huhuhuhu.
ekoran dari crite pada entry ini, maka ade bahagian tubuh BT yang perlu di extendkan.
hihihihi.
semuanye boleh dibaca dlm entry ini.
dlm entry yang ni BT cume nak nunjukkan gambonye.
jom pi tgk gambo.

 huhu.
sesungguhnye bahagian tubuh badan yang kene diextendkan itu ialah mata BT.
udah BT ceritakan dalam entry ini.

amacam?
ada macam nenek tua tak?
huhuhuhu.
blasah je la.
ini aje yg mampu BT pilih.
itu pun hasil pandangan hubby.
kalau BT sensorang, uih harus kelaut rupe mata tambahan BT nih.

ok, senyum ala ala ngecikkan molot.
tp nampaknye telah termembesarkan diameter hidong.
nak wat camno?
dah dilahirkan gitu.
awok ade????

ok la...
cuti cuti camni selalunye ade byk plan dalam kepala BT nih.
tp tu lah, ikut nasib jgk la kan.
kengkadang terjadik kengkadang terkubur jua.
huhu.
so cuti kali ni BT nak kumpulkan bahan utk menghapdet...
kena TEGAR TEGAR TEGAR!!!!.
kata nak kaya kan.
kene la usaha sket ye tak?

sampai kat sini dulu.
kang ada byk lg mende yg korang kene baca dlm blog picisan BT nih.
BT sayang korang lahhh.
wassalam.

4 ulasan:

Sunah Sakura berkata...

ok la tu~ cumil aje...hehehe..

CM berkata...

hi pemilik hidong ceksiiiii..hihihihi

bonda_tie berkata...

sunah,
tq tq.

bonda_tie berkata...

cm,
kekekekeke.
cekci katanye.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...