terima kasih

Ahad, 19 Jun 2011

sofa terkini..

salam semua...
nak cerita ni...
BT ni anak anak masih kecil.
jd susah nak manage rumah agar sentiasa berada tahap diva diva.
jd kalau pasal sofa, dinding, meja dan sewaktu dengannya tak payah la crite...
memang sesuka hati mereka je conteng.
takkan lah BT nak buang pulak kan sofa tu sbb dah kene conteng.
nak beli baru, alamak, macam membazir la pulak.
nak hantar repair lg la tak berbaloi.
mahal sgt.
macam harga sofa baru.
jd ini lah yang BT laku kan kepada sofa sofa yang telah tercemar dek pen pen marker dan cokelat cokelat serta berbagai lagi yang sewaktu dengannye.



tadaaaaa....
cantik tak?
ok la tu kan.



ni cume sarongnya saja.
kalau kotor boleh dibasuh.
BT guna kain murah aje.
takut tak jadi.
cara BT jahit ni mmg main hemtam saja.
asalkan jadi.
alhamdulillah jadi.

ok, sekian dulu berita terkini...
kita tunggu kan berita seterusnya.

2 ulasan:

CM berkata...

perrrrrghh syanteeeeek bonda oooi,,pas ni bonda beli kain diva sikit leh jahit cam tu..

bonda_tie berkata...

insyaallah nnt nak cr kain yang lebih diva sket utk versi akan dtg.
Tq cm.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...