terima kasih

Isnin, 20 Jun 2011

terkenang popia..

salam semua....
pagi pagi ni terkenang sesuatu...
dah tu yang takde plak kat melaka ni....
sabar je la....
nak tau apa yang BT kenang sangat tu?
meh tengok meh tengok.

ni la mende nye...
hihihihi.
popiah ni memang sedap...
nak tau mana dapat popiah ni tak?
BT dapat ni masa pegi jalan jalan ke KL.
masa on the way balik tu kami berhenti kat ALAMANDA.
hihihi.. bestnye sesapa yang dok berdekatan ngan tempat sopping nih.
macam CM kan.
mesti sure bleh pi makan popiah ni...

rasanye mmg enak banget.
ada krup krap keriuk keriuk yang meningkatkan selera....

semoga sampai la lagi BT ke tempat ni suatu hari nanti.
insyaallah...

ok la sampai sini dulu...
wassalam.

2 ulasan:

mama_aifan berkata...

Wahhhh mmg sedap popia tu kan. Aku pun menggila dgn popia kt alamanda tu..

bonda_tie berkata...

haaaa, tu la kan dek. aku makan tahun lepas. smpi harini still terasa lg. hihihi.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...