terima kasih

Rabu, 15 Jun 2011

kepanasan....

salam petang semua....
sebelum diteruskan bicara utk kali ini bonda akan sebut diri bonda sebagai BT saje.
it stands for bonda tie..... bonda kepada 2 org siti. hihihi...
ini adalah atas permintaan ramai rakan taulan dan saudara mara yang lebih suke BT bergaya bersahaja dalam blog.
BT tak kisah lah...
utk entry sebelum ni BT cume sengaja mengasah bakat menulis...

harini takde ape yg istimewa...
cume cuaca agak panas...
BT pun kekadang agak hairan...
lahir dan dibesarkan di bumi melaka yang bertuah ni tapi masih tak tahan dgn kepanasan yang mmg sejak lahir telah dirasai....
macam biasa hari ini, sama seperti hari kerja biasa....
kerja BT adalah pada tugas tugas mengajar dan menyiapkan data data yang diperlukan...
takde yang istimewa pun...

 data data pekse yg perlu disiapkan. dah siap pun.... alhamdulillah

ade BT snap  sekeping gambar ketika anak anak didik BT sedang tekun belajar...
tekun la sgt kan...
jom kita tengok sama sama.
tgk tu, mcm mcm gaya. 
semoga mereka jadi anak yang berjaya.
amin.
nampaknya sampai di sini saja catatan BT utk kali ni...
insyaallah akan kembali mencatat bila ade ilham nanti.
salam sayang dari BT.

2 ulasan:

Naz berkata...

Pat, teringat zaman bersekolah dulu.. Kita pun tekun cam murid2 ko ni ker eh? heheheeee...

bonda_tie berkata...

naz, ko aku percaya mmg tekun.
aku pun tekun jgk. tekun tido. hihihihi.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...